mercoledì 9 febbraio 2011

Stop! We are Rocking the Boat

It seems like yesterday when we shoot this fotos. But there is something special you have to know. Me, my cousin Teresa and my friend Laura are not wearing any acessoires, no this are necklaces, earrings and a belt I created. Where do I take my inspirations? From my country, from Sicily, from the water, the beach. If you are interested in anything you could contact us on twitter, facebook, or write us an e-mail fashionsou@virgilio.it.
Baci Alex
Sembra ieri quando abbiamo scattato queste foto. Ma c'è qualcosa di speciale che dovete sapere. Io, mia cugina Teresa e la mia amica Laura, non indossiamo dei semplici accessori, dalle collane agli orecchini alla cintura sono state realizzate da me ! La mia fonte di ispirazione è sempre la stessa la mia bella Sicilia che mi offre una quantità di spunti notevole ? Se siete interessati a qualsiasi cosa potete contattarci su twitter, facebook, o scrivere un'e- mail all'indirizzo  fashionsoup@virgilio.it e-mail.
All accessories at a glance!!
 Tutti gli accessori a colpo d'occhio!!

7 commenti:

  1. Che bella la collana con le pietre color corallo! Sono tutte cose molto belle...
    Complimenti a chi le ha fatte ed anche alle modelle..bellissimi primi piani!
    T seguo anch'io...grazie di essere passata!
    Margherita
    http://many-margherita.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. adore your blog :) beautiful jewelry.. following! xo

    www.lovelywanderlust.com

    RispondiElimina
  3. beautifull

    i have a new outfit post!

    xo model from holland
    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post (L)

    RispondiElimina
  4. Très beaux bijoux, j'aime beaucoup ce style !Wow!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    RispondiElimina
  5. great pieces!

    rockoomph.blogspot.com

    RispondiElimina
  6. txs to all of you we really appreciate every of your comments! <3 Check every of your blogs out. KiSses

    RispondiElimina